yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Saturday, August 20, 2011

"Festival Snapperfest" Festival Manusia-manusia Bangang Menyeksa Kura-kura.

Festival Snapperfest

Sebuah fetival tahunan paling aneh dan paling tidak berperikemanusian disengelarakan di Ohio County, Indiana, festival gila yang bernama Festival Snapperfest ini tujuannya adalah untuk menyeksa kura-kura yang tidak berdosa sehingga anggota badan kura-kura itu terputus dan ada yang diseksa hingga mati.

Festival gila tetap dilakukankan walaupun setelah People for the Ethical Treatment of Animals (PETA) mencuba untuk menghentikan festival tersebut tapi sayangnya gagal.

Festival yang digelar Sabtu 20 Ogos ini mengharuskan para peserta untuk menyeksa haiwan yang tak berdosa ini, mereka menarik ekor dan menekan haiwan itu ditanah kemudian menarik kepala mereka, banyak kura-kura yang hancur bahkan ada yang sampai mati.

Walaupun banyak bantahan mengenai festival itu namun festival itu terus berlanjutan setiap tahun.(rm)World News, Freaky Video

Berikut adalah video sifat yang tidak berperikemanusian manusia-manusia bangang itu:



N'N:Terus terang aku rasa nak muntah tengok perangai manusia macam ni...

PETUA UNTUK BATERI LAPTOP ANDA SENTIASA DALAM KEADAAN FULL:


N'N: Kah3..mengarut kalau boleh dah lama aku buat kat laptop aku nie.....

Gambar Jamban Duduk Buatan Sendiri:



N'N:Dapat berjimat untuk beraya nantikan......

GADIS INI BOLEH MATI JIKA SIKAT RAMBUT.

http://4.bp.blogspot.com/-ep8LJmRqJNk/Tkz-9czd3eI/AAAAAAAAAOs/oYggNVXBaR4/s1600/article-2027043-0D76F95B00000578-518_468x559.jpg
Megan Stewart

Setiap perempuan pasti mahukan rambut yang rapi agar kelihatan cantik, dan untuk merawatnya, kita harus ke salon atau paling tidak kita harus menyikatnya setiap hari, tapi wanita ini tidak dapat menyikat rambut seperti wanita normal yang lain, kerana bila sahaja dia menyikat rambutnya perkara itu sama sahaja seperti membunuh dirinya sendiri.

Megan Stewart, 13 tahun, menderita penyakit aneh yang jika dia menyikat rambutnya itu akan memudaratkan dirinya sendiri, dia menderita penyakit aneh yang bernama Hair Brushing Syndrome yang jika sedikit saja aliran statik mengalir dalam tubuhnya itu dapat memberi kesan yang sangat buruk kepada dirinya.

Sharon ibu Megan mengatakan pada suatu malam dia sedang menyisir rambut anaknya itu dan tiba-tiba dia tidak tahu mengapa anaknya itu kejang-kejang dan bibirnya membiru.
Doktor yang merawat Megan mengatakan bahwa penyakit yang diderita oleh megan adalah penyakit yang sangat susah dan sulit untuk menyembuhkannya, untuk mencegah hal yang tidak dinginkan terjadi doktor menyarankan bila Megan ingin menyisir rambutnya dia harus merendam rambutnya didalam air terlebih dahulu, agar membuang cas statik yang mengalir.(rm)Freaky News

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apa Hujah&Fakta Mereka 1(10 Paling Terkini)

Apa Hujah&Fakta Mereka 2 (10 Paling Terkini)

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)