yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Friday, July 15, 2011

Air Mata Dr.Asri Keluar Memikirkan Karenah Para Ulama'...



N'N:Ulama' mana?

Li Ching Yun Pasti Tabik Spring Dan Bangga Terhadap Negeri Perak, Tapi Mengapa? Disini Jawapannya:


Ini adalah sebuah berita yang pernah disiarkan oleh Majalah Time. Seorang warga China tepatnya di provinsi szechwan bernama Li Ching-yun adalah manusia terlama hidup yang pernah dicatat sepanjang sejarah.

Menurut berita yang disiarkan oleh Majalah Time, Li Ching-yun meninggal pada usia 256 tahun. Ketika ditanya apa rahsia umur panjang, maka Li Ching-yun mempunyai beberapa petua, iaitu:

- Mengutamakan Mengkonsumsi tumbuh-tumbuhan (Sayur-sayuran)
- Meminum Sake Secukupnya
- Biarkan hati tetap tenang
- Duduk seperti kura-kura
- Sigap Berjalan Seperti Burung Punai, dan
- Tidur seperti anjing

Li Ching-yun selama masa hidup memiliki 23 orang isteri, dengan jumlah anak 60 orang. Ching-yun meninggal setelah memiliki keturunan pada generasi ke-12.

Tapi persoalannya disini mengapa manusia yang pernah memegang rekod manusia tertua di dunia ini harus 'tabik spring' kepada negeri Perak. Ini kerana ternyata bahawa Negeri Perak memiliki senarai "Warga Tertua Paling Ramai Didunia"

Ini terbukti apabila di Perak sahaja terdapat 1,607 pengundi yang berumur melebihi 100 tahun dikesan dalam daftar pemilih SPR yang telah disahkan.(sumber)

Tapi yang peliknya mengapa dunia tidak pernah mengiktiraf Negeri Perak dan Malaysia umumnya kerana memiliki jumlah warga tertua paling ramai disesuatu negeri?



N'N: Kepada yang masih belum faham atau buat-buat tak faham aku akan terangkan secara terus kepada point, yakni mereka semua itu adalah "PENGUNDI HANTU"!!!

Ini Cara Paling Ngeri Untuk Tidak Bersyukur Dengan Lidah Pemberian Allah S.W.T





Gila betullah mamat ni....
sumber


N'N:Lidah itu adalah antara nikmat-nikmat didunia, mengapa manusia tidak tahu bersyukur???

Gambar-gambar Najib Disambut Bagai Raja Di London, Siap Dengan Sepanduk "ANDA PATUT MALU WAHAI PM MALAYSIA"



























Jajarkan ke Tengah




N'N: Polis disana memang superb, tak macam Polis di Malaysia.....

Lagi Sebab Kenapa Zionis Itu laknatullah: Pemuda Hendak Ke Masjid Ditembak Kemudian Ambulans Sengaja Ditunda Sehingga Pemuda Itu Meninggal!!!

PALESTIN - Ratusan Hadiri Pengkebumian Pemuda

Ratusan orang menghadiri upacara pemakaman seorang pemuda Palestin yang ditembak mati oleh pasukan Israel di Tebing Barat yang diduduki pada Rabu (13/7).

Tentara Israel membunuh Ibrahim Sarhan dalam sebuah serangan di kem pelarian El Fara dekat kota utara Nablus pada Rabu lalu.

Saksi mata mengatakan lelaki berusia 21 tahun itu dalam perjalanan ke masjid ketika dia ditembak dan tentera Israel sengaja menunda kedatangan ambulan ke tempat kejadian, sehingga menyebabkan kematian Sarhan.

Petugas Bulan Sabit Merah Adnan al-Ghunaimi mengatakanmereka memerlukan waktu sampai petugas medik diperbolehkan masuk ke lokasi kejadian, pejabat berita Ma'an melaporkan.

Ibu Sarhan, Umm Muhammad terkejut ketika ia mendengar berita dari tetangganya bahawa anaknya telah dinyatakan meninggal.

Sementara itu, pesawat tempur Israel sekali lagi mengarahkan sasaran ke daerah terowongan di Rafah di bahagian selatan Jalur Gaza Rabu malam.(fq/prtv)

sumber


N'N:Inilah perangai Zionis laknatullah....

Koleksi Gambar-gambar Lelaki Yang Menukar Jantina.

Koleksi gambar lelaki yang telah menjadi wanita

Dibawah ini adalah koleksi gambar sebenar lelaki yang telah menjadi wanita.Kita boleh lihat gambar mereka sebelum dan selepas menjadi wanita.Ada yang kelihatan cantik dan ada juga yang rupa sama seperti mereka lelaki. Tujuan artikel ini bukanlah untuk mengaibkan sesiapa, tetapi bertujuan sebagai nasihat supaya janganlah kita mengubah Ciptaan Allah S.W.T























N'N:Mengubah ciptaan Allah S.W.T adalah perbuatan yang Haram, dan perbuatan menukar jantina adalah sangat dilaknat Allah S.W.T. Aku terpaksa sensor gambar yang terlampau seksi tu, sebab walaupun mereka lelaki tapi bila dah tukar jantina...nampak macam perempuan tulen, kalau aku tak sensor takut pulak ada yang teransang Nauzubillahiminzalik..............



Sumber

Sumpah Aku Akan Letak Jawatan!!!


Sumpah aku akan letak jawatan kalau 187,821 orang suruh aku letak jawatan....
Tapi itu kalau akulah yang didesak letak jawatan....
Tapi aku tak taulah kalau orang kat atas tu...
Dengar cerita setiap lima saat Rakyat Malaysia desak orang kat atas tu RESIGN.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apa Hujah&Fakta Mereka 1(10 Paling Terkini)

Apa Hujah&Fakta Mereka 2 (10 Paling Terkini)

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)