yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Monday, July 4, 2011

Gambar Dapur Restoran Dalam Toilet Yang Menjijikkan.

image

Adakah patut dapur restoran macam ni? Toilet diubah suai menjadi dapur…..

sumber


N'N:Kenapa teruk sangat perangai???

Inilah Akibatnya Kalau Korang Lama Sangat Tak Bersihkan Motor.

Cuba perhatikan betul-betul..apa yang dah beranak-pinak kat moto ni....




Kepada mereka yang malas mencuci moto maka rajin-rajinkanlah..
jangan sampai
'cik siti' beranak pinak kat moto anda...

sumber

Cara Membezakan Kucing Sebenar dan Kucing Jelmaan Jin

http://3.bp.blogspot.com/-MVkIxdQk4rg/Tdoc7hLJ3uI/AAAAAAAADJI/fwD1Tn612Ao/s1600/kucing+hitam.jpg


وَجَعَلْنَا مِن بَيْنِ أَيْدِيهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَيْنَاهُمْ فَهُمْ لاَ يُبْصِرُونَ

Dan Kami adakan di hadapan mereka dinding dan di belakang mereka dinding (pula), dan Kami tutup (mata) mereka sehingga mereka tidak dapat melihat. [Surah Yasin Ayat 9]

Ayat tersebut boleh dijadikan sebagai doa pelindung sama ada untuk melindungi diri, keluarga atau harta. Semasa membaca perkataan "sadda" yang bermaksud benteng/dinding, bayangkan perkara yang ingin dilindungi itu dibentengkan oleh benteng yang sangat hebat. Petua ni saya ambil dari rancangan Tanyalah Ustaz di TV9 yang membicarakan topik sihir. Dah lupa nama ustaz tu, tapi yang ingat beliau merupakan seorang pengamal perubatan Islam.

Selain tu nak kongsi jugak mengenai ciri-ciri kucing jelmaan jin yang dikongsi dalam perbincangan tersebut:

1. Berwarna hitam.
2. Petua untuk membezakan kucing sebenar dengan kucing jelmaan jin, perhatikan pada mata kucing tersebut sama ada berkelip atau tidak. Sekiranya berkelip, maka itu adalah kucing sebenar. Jika tidak, itu adalah kucing jelmaan jin.
3. Cara mudah untuk membuatkan mata kucing tersebut berkelip, pegang kepala kucing kemudian garu/usap di bawah leher/tengkuk kucing tersebut. Kucing sebenar pasti akan berkelip matanya sekiranya ia diperlakukan sebegitu, manakala kucing jelmaan jin tetap tidak akan menutup matanya (berkelip).
4. Jika kucing tersebut adalah jelmaan jin, suruh kucing itu keluar dalam cara apa sekalipun.


Selain kucing, ustaz tu pun ada kongsi macam mana untuk membezakan antara ular sebenar dengan ular jelmaan jin. Kaedah yang sama, perhatikan mata ular, berkelip atau tidak.


sumber

N'N:Jin pun macam manusia juga mereka dipertanggungjawabkan untuk menyembah Allah S.W.T

Agak2 Korang Dah Berapa Kurun Motosikal Ni Parking Dekat Pokok Ni???


N'N:Sampai dah sebati tu......

Rasanya Mereka Inilah Manusia Yang Paling Kejam Dalam Dunia.

[Kisah Benar] Wanita diculik dan diseksa selama 44 hari tanpa henti

Semua hal menakutkan setengah mati ini dilakukan pada Junko Furuta dan dikumpulkan melalui sidang di Jepun dan blogs dari 1989. mereka menunjukan kalau sakit yang dialami sangat ngeri sebelum akhirnya dia meninggal. Semua ini terjadi sewaktu dia masih hidup dan diculik, memang sangat mengerikan tapi inilah kenyataanya.

INILAH DETIK KEJADIAN PENYIKSAAN NGERI ITU
Hari 1: 22 November 1988: penculikan
Dikurung sebagai tahanan dirumah, dan dipaksa berpose sebagai kekasih salah satu lelaki
Diperkosa(lebih dari 400 kali jumlahnya)
Dipaksa telefon orangtuanya dan mengatakan kalau dia lari dari rumah dan situasi aman
Kelaparan dan kekurangan gizi
Diberi makan lipas dan minum kencing
Dipaksa masturbasi(Melancap)
Dipaksa striptease didepan orang
Dibakar dengan mancis api
Memasukkan macam2 (dari yang kecil sampai yang sebesar ) ke vagina dan anusnya

Hari 11: 1Disember 1988: menderita luka pukulan keras yang tak terhitung berapa kali
Muka terluka kerana jatuh dari tempat tinggi ke permukaan keras
Tangan diikat ke langit langit dan badanya digunakan sebagai beg tinju
Hidungnya dipenuhi sangat banyak darah sehingga dia Cuma boleh bernafas lewat mulut
Barbell dijatuhkan ke perutnya
Muntah darah ketika minum air
Mencoba lari dan dihukum dengan bakaran rokok di tangan
Cairan seperti minyak dituang ke telapak kaki, dan betis hingga paha lalu dibakar
Botol dipaksa masuk ke duburnya, sampai masuk, menyebabkan luka.

Hari 20: 10 Disember 1989:
tidak boleh berjalan dengan baik kerana luka terbakar dikaki
Dipukul dengan tongkat bamboo
Petasan dimasukan ke dubur, lalu disula
Tangan di penyet (dipukul supaya gepeng) dengan sesuatu yang berat dan kukunya pecah
Dipukul dengan tongkat dan bola golf
Memasukan rokok ke dalam vagina (atau mungkin maksudnya mencucuh puntung rokok di vagina dan abunya dibuang ke dalam)
Dipukul dengan tongkat besi
Saat itu musim dingin bersalji disuruh tidur di balkoni
Tusuk sate dimasukin ke dalam vagina dan anus menyebabkan pendarahan

Hari 30: cairan lilin panas dititiskan ke mukanya
Lapisan mata dibakar korek api
Dadanya ditusuk2 jarum
Pentil kiri dihancurkan dan dipotong stang
Bola lampu panas dimasukan kedalam vagina
Luka berat di vagina kerana ditusuk gunting
Tak boleh kencing dengan normal
Luka sangat parah hingga memerlukan sejam untuk merangkak turun tangga saja untuk menggunakan kamar mandi
Gendang telinga rosak teruk
Ukuran otak menciut sangat sangat banyak

Hari 40: Memohon sama para penyiksa untuk membunuhnya saja dan menyelesaikannya

1 January 1990: junko tahun baru sendirian tubuhnya dimutilasi boleh bangun dari lantai

hari ke 44: para lelaki itu menyiksa badannya yang termutilasi dengan barbell besi, dengan menggunakan alasan kalah main mahjong. Furuta mengalami pendarahan di hidung dan mulut. Mereka menyiram mukanya dan matanya dengan cairan lilin yang dibakar.

Lalu cairan mancis api dituang ke kaki tangan muka, perut dan dibakar. Penyiksaan akhir ini berlangsung sekitar 2 jam nonstop.

Junko Furuta meninggal hari itu dalam rasa sakit dan sendirian. Bayangkan 44 hari penderitaan yang dia alaminya.

sumber

N'N:Bila iblis beraja dihati..... Hanya HUDUD & QISAS yang dapat memberi keadilan kepada mangsa pembunuhan kejam ini. Dan sekiranya mangsa seorang Muslim dia mungkin mati syahid kerana penderitaan yang amat sangat. Jika aku adalah ahli keluarga wanita ini tentu shj aku mahu HUDUD & QISAS dilaksanakan persis seperti cara mereka menyeksa mangsa dan hukuman dijalankan dihadapan jutaan manusia agar mereka tahu betapa seksanya kematian mangsa itu......

Dan inilah rupa iblis yang bertopengkan manusia itu. Dari atas ialah:
Hiroshi Miyano (39 tahun)
Yuzuru Ogura (selepas dibebaskan,menggunakan nama Jo Kamisaku) (38 tahun)
Nobuharu Minato (37 tahun)
Yasushi Watanabe (38 tahun)





LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apa Hujah&Fakta Mereka 1(10 Paling Terkini)

Apa Hujah&Fakta Mereka 2 (10 Paling Terkini)

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)