yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Friday, July 1, 2011

Gambar Hantu Ketika Khutbah Jumaat.

Image
Kalau lihat gambar lelaki takde kepala di atas, korang mesti cakap gambar yang diedit dengan Photoshop.
Kasi zoom sikit,

Image

Real la bukan photoshop , tgk lengan baju putih orang depan tu. Aku berani cakap gambar ni real kerana aku selalu melihat ‘hantu’ ni tiap-tiap minggu. Kalau yang lelaki tu, mesti pernah lihat hantu camnikan dlm masjid semasa khutbah ? Sebenarnya kalau anda masih tak perasan, mamat berbaju hijau tu sedang terlalu khusyuk mendengar Khatib membaca khutbah..iaitu tertidur sampai kepala lentuk ke bawah …Hukum tidur semasa khutbah, solat Jumaatnya sah kurang pahala tetapi dikhuatiri tertidur terlalu nyenyak sehingga membatalkan wuduk seperti beralih punggung, terkentut, meleleh air liur basi dan sebagainya. Kadang-kadang aku pun jadi hantu kalau dah letih sesangat.

Sumber:isuhangat.net

N'N:Aku pula akan jadi macam tu kalau khutbahnya bertajuk 'Makanlah buah-buahan tempatan' atau 'UMNO Pembela Bangsa & Agama' kalau tajuk mcm tu aku wajib tidur......

Mari Lihat Proses Menukar Bangkai Ayam Kepada "AYAM GORENG SPECIAL"

Pagi hari lagi, pekerja mula menunggang motor mengelilingi kampung sekitar untuk mengumpulkan ayam yang telah mati
Meminta ayam yang sudah mati kepada warga sekitar
Lima orang pekerja disuruh oleh bos untuk membeli ayam mati
Harga 1 Ekor ayam mati 1 RMB (dollar hongkong) dan akan dijual pada kembali dengan harga 9 RMB (dollar hongkong) setelah pemrosesan

Tempat Penampungan untuk ayam mati

bangkai diletakkan di mana-mana
termasuk di lantai ....




Sebuahtub mandi dibuang untuk merendam kulit ayam mati ... air yang bertakung akan mempercepat proses pemutihan..


Mengenakan selipar berjalan di antara ayam sebelum proses pewarnaan.Proses mewarnai dengan cat sehingga menyerupai daging ayam yang segar.Dan sekarang siap disajikan "AYAM GORENG SPECIAL"

Sumber

N'N:Samalah juga kalau kita makan ayam yang tidak disembelih dengan nama Allah S.W.T

Inilah 'Muka Legend, Hati jambu' Yang Original..



N'N:Muka ganas tapi dalam hati ada taman......

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apa Hujah&Fakta Mereka 1(10 Paling Terkini)

Apa Hujah&Fakta Mereka 2 (10 Paling Terkini)

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)