yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Tuesday, June 28, 2011

Mana Hilangnya 'Tamadun' Semua Manusia Ini???


N'N:Lumrah akhir zaman........

Kisah Seorang Bapa Yang Layak Digelar 'Bapa Jahanam'.

Setelah memperkosa anaknya, si ayah memaksa anaknya melacur diri dengan 200 lelaki


KERALA :Seorang ayah kandung tergamak memperkosa anak kandungnya sendiri yang baru berusia 17 tahun lalu kemudian dipaksa melacur diri kepada lebih dari 200 lelaki. Hal ini disampaikannya di depan media setelah laporan polis dibuat.

Kejadian ini berlaku di Kerala, India. Gadis ini memberitahu polis yang ayahnya mengancam akan membunuh seluruh keluarganya kecuali jika ibunya mendiamkan perbuatan laknatnya. Si ayah kemudian ditangkap polis bersama 29 lelaki lainnya pada dua minggu lepas.

Gadis malang ini memberitahu ia diperkosa oleh ayahnya kemudian dibiarkan kelaparan lalu dipaksa berasmara dengan lelaki lain . Polis berjanji akan memberkas lelaki yang membayar harga seks dengan gadis itu yang identitinya dirahsiakan .

Polis menubuhkan satu pasukan khas untuk memberkas 70 lelaki-lelaki yang disebut gadis itu.

"Ayah memperkosa saya ketika ibu tidak ada di rumah. Ia kemudian membawa saya ke lokasi berbeza dan menambahkan kalau ada kesempatan saya akan berlakun filem.” Kata gadis itu dalam satu wawancara dengan stesyen televisyen tempatan.

Ketua Kementerian Kerala Oommen Chandy mengatakan penjahat-penjahat tersebut akan menerima hukuman berat.

"Polis sedang menyiasat kes tersebut. Pemerintah tak akan membiarkan penjenayah terlepas hukuman," katanya.

Sumber:Indah.com

Gambar Bukti FRU Yang Merugikan Pendapatan Para Peniaga Setiap Kali Demonstrasi Perhimpunan Aman Berlaku.



Peniaga ini mengalami kerugian akibat tindakan ganas Polis(bekas air tersebut pecah akibat terkena peluru gas pemedih mata)

Aksi Yang Sungguh Menggelikan Hati, Pesalah Korupsi Ini Sanggup Menyamar Jadi "Awek" Cantik Demi Untuk Kelabui Mata Media.

Pesalah kes korupsi yang ingin lari daripada wartawan mungkin boleh meniru apa yang dilakukan Martyn Crute berikut ini. Pengarah perusahaan minyak ini muncul di pengadilan Britain dengan berpakaian seperti perempuan demi cuba untuk menghindari perhatian media yang menunggunya.

Tak hanya pakaian, Crute juga mengenakan aksesoris perempuan. Lihat saja, dia memakai pullover bergaris tanpa lengan, rok panjang selutut warna hitam dan kasut tinggi ketika meninggalkan Lincoln Crown Court, Inggeris, sebagaimana dilapor The Telegraph, awal minggu ini, agar boleh menipu juru kamera.

Penyamarannya yang mengejutkan itu langsung diketahui oleh para jurugambar yang menunggu dan siap untuk memotret ketika dia keluar. Kerana para jurugambar itu mengejar, dia lalu mengibaskan rambutnya ke wajahnya untuk menyembunyikan rahang dan bekas cukuran di pipinya.

Aksinya itu untuk memastikan supaya identitinya sebagai Crute tidak diketahui wartawan. Crute, yang berasal Retford, Notts, Inggris itu, adalah seorang pengarah UK Oil and Gas Ltd. Dia muncul di pengadilan atas tuduhan bahawa perusahaanya selama 15 bulan beroperasi tanpa terdaftar di badan keselamatan gas, Corgi. Hal itu telah menempatkan para pekerja dalam risiko kerana standard kerja yang buruk yang dilakukan selama jangka tersebut.

Jaksa penuntut untuk Eksekutif Kesihatan dan Keselamatan Inggeris, mengatakan perusahaan itu terus menggunakan logo Corgi dalam dokumennya dan memberi kesan kepada pelanggan bahawa perusahaan tersebut beroperasi secara legal.

Crute mengakui tuduhan telah melanggar ketentuan Kesihatan dan Keselamatan dalam Undang-Undang Kerja Inggris. Dia didenda sebanyak2.000 poundsterling dan diperintahkan untuk membayar 41.000 pound kos guaman dan dilarang menjadi pengarah perusahaan selama tujuh tahun.

sumber

N'N:Idea bagi pesalah korupsi yang rata2nya orang UMNO..LOL...

Anda Lihat Gambar Ini Dan Beritahu Saya Siapa Yang Ganas Sebenarnya Dalam Perhimpunan Aman Bersih Terdahulu?



N'N:Bagi saya orang2 yang membuat provokasi sebegini bukan peserta demo,malahan bagi saya peserta demolah yang menjadi mangsa keganasan dan provokasi pihak2 berkuasa....


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apa Hujah&Fakta Mereka 1(10 Paling Terkini)

Apa Hujah&Fakta Mereka 2 (10 Paling Terkini)

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)