yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Saturday, June 18, 2011

Aksi Menjolok Mata Yang 18SG...

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\/


Tu dia.....




http://khaleef.files.wordpress.com/2008/04/gambar_aneh15.jpg



N'N:Betul per 18SG.....

Video Lady Gaga Terkena Renjatan Elektrik Ketika Show Dan Mengakibatkan....




N'N:Rileklah gurau sekali-sekala...

Resepi Burger+Pizza+Nuggets+Kentang goreng 4 in 1....







N'N:nampak mcm sedap jer........

Jom Lihat Kehebatan UMNO Berhujah Didalam Facebook, Memang Gempak!!!


Yahudi pun boleh bina Masjid macam UMNO, tapi bezanya mereka tidak beriman dengan Al-Quran , As-Sunnah dan Syariat Islam bukan ketetapan untuk mereka.

JUTAWAN-Yahudi, Roberth Harush (58) membiayai pembangunan masjid besar di Montereau, Perancis sebagai toleransi agama. Roberth yang asli warga Ashkelon Israel telah berjaya menjadi pegusaha real estate di Perancis sejak 10 tahun terakhir.

Ia mengaku muak dengan tingkah laku Israel yang menimbulkan kecaman dunia terhadapnya. Sebagai bentuk toleransi agama, ia memutuskan untuk membiayai keseluruhan pembangunan sebuah masjid di Perancis bagi masyarakat muslim di situ.

Ayah empat anak ini dibesar di Ashkelon, Israel. Apabila ia bersara dari ketenteraan Israel, kemudian ia mencuba nasibnya dalam perniagaan real estate di Eropa dan kini ia menjadi jutawan. Kejayaannya telah berjaya memenangi banyak tender pembangunan hotel dan bangunan-bangunan mewah yang bernilai ratusan juta dolar AS.

Selain berjaya di Eropa Harush juga melabur modal perniagaannya di Ashkelon Israel iaitu negaranya. Jutawan Yahudi ini juga mempunyai rumah di Cast Lead, Israel dan ia pernah ditimpa tragedi serangan roket Grad dari Hamas yang mendarat berdekatan rumahnya.

Pembangunan masjid untuk umat Islam di Perancis itu bermula ketika Datuk Bandar Montereau, sebuah Bandar yang berdekatan dengan Paris mengumumkan bahawa pihak masjid memerlukan sumbangan untuk membaiki sebuah bangunan masjid di Bandar tersebut.

Setelah mendengar pengumuman Datuk Bandar tersebut dan ia berkata-kata di dalam hatinya :

"Di sinilah kesempatan untuk membawa orang bergabung bersama-sama dan saya memutuskan untuk membiayai pembangunan masjid tersebut."

Ramai orang tergejut dengan niatnya untuk membantu membiayai pembangunan masjid tersebut. Ia berkata kepada orang ramai bahawa :

"Saya sudah muak dan lelah. Sepatutnya orang yang waras dan berpelajaran muncul untuk menyatukan dan menamatkan persengketaan antara Islam dan bukan Islam. Segala sumbangan yang saya hulurkan untuk pembangunan masjid ini bukan usaha murahan tapi saya lakukan dengan seikhlas hati."

Para pemimpin masyarakat Muslim di Montereau, Perancis mengucapkan terima kasih kepada Harush atas sumbangannya untuk membaiki masjid dan meminta supaya menjaga hubungan yang baik antara agama dan bangsa.

Sebelum itu juga, Harush telah membiaya pembangunan Sinagog terbesar dan paling megah di Asheklon Israel pada tahun lalu dan dinamai dengan nama mendiang ayahnya.

"Saya sendiri bukan orang agama. Tapi saya perlu mengambil langkah politif untuk menyatukan orang Yahudi, orang arab, sekuler maupun agama."


N'N: Setakat nak bina Masjid , Sekolah dan Universiti orang bukan Islam pun boleh buat.


Patutlah Zahid Hamidi cakap begini kepada Unit Tempur Siber UMNO:

"unit tempur siber UMNO ketika ini dilihat tidak memberikan perincian serta penghayatan pada sesuatu isu sehingga gagal menyampaikan maklumat kepada kumpulan sasar"

"selalu kalah dalam menjawab isu yang dibangkitkan pembangkang dalam media baru itu"

"tidak bersistematik"

Pencuri Akan Putus Asa Jika Tengok Basikal Anda Begini.




Sumber:borakkosong

N'N: Pencuri akan cakap 'kalau semua orang macam ni, elok aku cari keje lain'......

Kerana Nak Menang Nintendo Wii Untuk Anak, Ibu Ini Sanggup Tahan Kencing, Tapi Malangnya Dia Meninggal ....

Pada tahun 2007, sebuah stesen radio KDND 107.9 di California mengadakan sebuah pertandingan bertajuk "Hold Your Wee For a Wii". Dalam pertandingan ini peserta diminta menahan kencing selama mungkin setelah minum beberapa botol air Dan sebagai hadiahnya tidak lain adalah konsol Nintendo wii. Mainan yang lagi hot" nya waktu itu.

Pertandingan itu menarik perhatian seorang ibu bernama Jennifer, apalagi sebagai seorang ibu yang mempunyai anak. Dia ingin menghadiahkan Nintendo itu kepada anaknya. Tetapi dia bernasib malang.

Jennifer meninggal kerana apa yang disebut dengan "Water Intoxication" atau keracunan air. Kerana terlalu banyak air yang masuk kedalam tubuh terjadi ketidak seimbangan elektronik yang akut didalam otak.

Dan pada akhirnya Jennifer tidak memenangkan pertandingan itu, dan semua pihak di radio yang terlibat dalam menganjurkan pertandingan itu dipecat.

Sumber

N'N:Tak berbaloi.....

Demi Kepuasan Seks, Guru Tarekat Mengatakan Bahawa Niatnya Mencabul Gadis Adalah Untuk Menyucikan Dosa Dan Untuk Menentukan Darjat Gadis Itu...

IPOH: Seorang guru agama berusia 50-an yang mengajar tarekat memilih gadis muda bagi proses menyucikan dosa selain menentukan darjat di sisi Tuhan sebelum mencabul mangsa dengan kejadian terbaru membabitkan gadis 20-an yang mengikuti ajaran sesat lelaki terbabit bersama bapanya.

Namun, melucukan apabila lelaki dan wanita tua tidak perlu melalui proses itu kerana guru terbabit mendakwa pengikut terbabit sudah suci secara semula jadi, tetapi setakat ini gadis 20-an itu dipercayai menjadi mangsa.

Guru tarekat yang beroperasi di satu daerah di utara Perak itu dipercayai menggunakan alasan penentuan darjat seseorang yang paling hampir dengan Allah SWT atau ‘maqam’ untuk mencabul gadis yang menjadi muridnya.

Menurut sumber, kejadian terbaru membabitkan gadis berusia 20-an itu ketika dia bersama bapanya mengikuti aktiviti tarekat terbabit, baru-baru ini.


“Berdasarkan maklumat, sebelum kejadian gadis itu melakukan proses bersuluk (bersendirian dalam tempoh masa tertentu) dan selepas bersuluk, mangsa diarah berjumpa guru terbabit untuk menentukan maqam dan ketika itu mangsa dicabul,” katanya di sini, semalam.-myMetro

N'N:Kalau gila seks tu cakap jer gila seks.................

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apa Hujah&Fakta Mereka 1(10 Paling Terkini)

Apa Hujah&Fakta Mereka 2 (10 Paling Terkini)

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)