yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Wednesday, February 2, 2011

Revolusi Mesir:Penyokong Mubarak Buat Demo Kecil, Mereka Ini Kalau Di Malaysia Mungkin Dipanggil Demo UMNO@Perkasa.....



Ribuan orang berkumpul dalam mendukung Presiden Hosni Mubarak Rabu pagi ini (2/2), beberapa jam setelah Mubarak berpidato menjanjikan untuk melayani pemerintahannya dalam bulan-bulan terakhir masa jawatannya dan menyatakan ia menginginkan dirinya mati di tanah Mesir.

Demo kecil tampaknya menjadi awal dari usaha yang dilakukan oleh 3 juta-anggota Parti Nasional Demokrat Mubarak untuk merebut kembali momentum dari para penunjuk perasaan yang menuntut langkah penguasa yang memerintah 30 tahun Mesir tersebut diturunkan.

Tentera berada di sekitar 20 pendukung Mubarak menjauh dari sekitar 1.000 penunjuk perasaan pro-demokrasi di Tahrir Square, namun kota Mediteranian Alexandria telah menjadi saksi pertempuran yang meletus antara ratusan demonstran anti Mubarak dan pendukung pemerintah Rabu pagi, Al-Jazeera memperlihatkan cuplikan rakaman video mereka.

Ribuan orang di luar Masjid Mustafa Mahmud di lingkungan kelas atas Mohandiseen melambaikan bendera Mesir dan membawa sepanduk yang dicetak besar dengan wajah Mubarak. Banyak kereta yang melintas membunyikan klakson untuk mendukung Mubarak.

Polisi mengepung area itu dan lalu lintas dipindahkan ke jalur lain.(fq/ap)

sumber

Gambar Bukti 1 Malaysia Kalah Pada Islam For ALL 'Islam Untuk Semua'



Seorang kaum india bersalam sambil mencium tangan TGNA semasa lawatan kaum India / Hindu dari Hulu Selangor 29/01/2011




TGNA Disambut mesra sewaktu kempen PRK Di Tenang, lebih dikejutkan lagi ada kaum cina yang menangis dan sebak kerana gembira dapat bertemu TGNA.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apa Hujah&Fakta Mereka 1(10 Paling Terkini)

Apa Hujah&Fakta Mereka 2 (10 Paling Terkini)

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)