yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Friday, January 29, 2010

Aku difitnah.....

Firman ALLAH S.W.T yang bermaksud:

“Wahai orang yang beriman, jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidik (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara tidak diingini, dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) sehingga menyebabkan kamu menyesali perkara yang kamu lakukan.”
(Surah al-Hujurat, ayat 6)


Kepada sahabat-sahabat yang mengenali ana, sebentar tadi ana sangat terkejut bila membaca shoutmix diblog ana ini yang tertera:

nai'm nikmat : Ana nak masuk Umno

nai'm nikmat :Ya akhir jangan anta hina sesama islam Umno

Naim :Ana nak masuk BN,jom kita pakat masuk

Inilah fitnah yang paling ana tidak pernah terlintas difikiran akan terjadi kepada ana.Inilah perbuatan yang paling tidak bermaruah yang dilakukan oleh seseorng dengan menggunakan nickname dan membuat link ke-blog ana lalu orang ini dengan tidak bermaruah menyamar sebagai ana dan mengatakan ana ingin masuk UMNO dan mengajak sahabat-sahabat ana bersama. Setelah berfikir seketika ana mengambil keputusan untuk maafkan orang yang membuat fitnah itu dengan harapan orang itu sedar yang ana sesekali tidak pernah terfikir untuk masuk Parti Sekular lagi Korupsi UMNO/BN yang terang-terang menentang Hukum-Hukum ALLAH S.W.T dan menghina Islam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apa Hujah&Fakta Mereka 1(10 Paling Terkini)

Apa Hujah&Fakta Mereka 2 (10 Paling Terkini)

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)